معرفی انیمیشن | درس‌های آخرین عصر یخبندان تولیدشده
  • کد مطالب: ۱۴۹۱۷۶
  • /
  • ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷

معرفی انیمیشن | درس‌های آخرین عصر یخبندان تولیدشده

«عصر یخبندان» نامی آشنا برای همه‌ی گروه‌های سنی علاقه‌مند به انیمیشن است. قسمت نخست این انیمیشن که مربوط به دنیای حیوانات در عصر پارینه‌سنگی است در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی کریس وج منتشر شد.

سعید جلائیان - «عصر یخبندان» نامی آشنا برای همه‌ی گروه‌های سنی علاقه‌مند به انیمیشن است. قسمت نخست این انیمیشن که مربوط به دنیای حیوانات در عصر پارینه‌سنگی است در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی کریس وج منتشر شد.

شخصیت‌های جذاب و محبوب آن، سید، مندی، دی‌یگو، الی، کراش و ادی، آن‌قدر خوب بودند که پس از اکران انیمیشن، خیلی زود جای خود را بر پرده‌های نقره‌ای سینماهای جهان پیدا کردند

پس از هفت سال انتظار، قسمت ششم «عصر یخبندان» به نام «ماجرا‌های باک وایلد» به کارگردانی جان سی دانکین از سوی استودیوی قرن بیستم و انیمیشن قرن بیستم از سوی دیزنی‌پلاس در سال ۲۰۲۲ در سرتاسر جهان به نمایش درآمد.

داستان این قسمت «عصر یخبندان» با نمایش نقاشی‌های دوبعدی از ماجراهای قسمت‌های پیشین آغاز می‌شود و اتفاقات گذشته را به بیننده یادآوری می‌کند.

با وجود این، شروع داستان از شیطنت‌های دو موش درختی بازیگوش، یعنی کراش و ادی که همیشه بدون فکر و مشورت کارهای خود را پیش می‌برند، آغاز می‌شود.

این دو موش درختی که به شیطنت‌ و خراب‌کاری شهرت دارند، با بازیگوشی‌های خود بهمن ایجاد می‌کنند، بهمنی که اردوگاه تابستانی مندی را به‌طور کامل نابود می‌کند.

اندی و کراش با اینکه مقصرند، از سرزنش‌های دیگران ناراحت و خسته می‌شوند. آن‌ها بدون توجه به خطراتی که جهان بیرون تهدیدشان می‌کند، اتفاقی وارد جهان دایناسورها در دنیای زیرزمین می‌شوند.

این ورود از همان ابتدا با دردسر برای آن‌ها و دیگران همراه می‌شود و اگر باک وایلد، همان راسوی تک‌چشم قهرمان نبود معلوم نیست چه اتفاقی برایشان رقم می‌خورد.

این قسمت از انیمیشن به اهمیت هم‌زیستی مسالمت‌آمیز همه‌ی مخلوقات خداوند در کنار هم می‌پردازد و نشان می‌دهد با کار گروهی، چگونه می‌توان بر مشکلات و تهدیدها غلبه کرد.

عصر یخبندان ۶
ماجراهای باک وایلد

کارگردان:
جان سی دانکین

تهیه‌کننده:
لری فورته

نویسنده:
جیم هچت
ری دلاورنتیس
ویلیام شیفرین

زمان:
۸۲ دقیقه

سال تولید:
۲۰۲۲

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.